Här hittar du vanliga frågor och svar. Har du inte fått svar på din fråga, kontakta oss då via kontaktformuläret nederst på sidan.

Jag vill bli medlem i Marknadsföreningen i Uppsala. Hur gör jag?
Klicka på ”Bli medlem”. Fyll i kontakt-, faktura och inloggningsuppgifter för att registrera dig. Inom kort skickas en faktura till den e-postadress du uppgav vid registreringen. 

Hur anmäler jag mig till ett kommande event?
På startsidan ser du vilket det kommande eventet är. Klicka på ”Anmäl till eventet” och fyll i ditt användarnamn (din e-post) och ditt lösenord. 

Jag har glömt mitt lösenord. Hur gör jag?
Klicka här för att komma till inloggningen och därefter på ”Har du glömt ditt lösenord?” Fyll i din e-postadress så får du ett nytt lösenord skickat till den e-post du angav vid registreringen.

Jag behöver anmäla specialkost. Hur meddelar jag det inför ett event?
Specialkost vid event anmäls numer vid eventanmälan. Om detta av någon anledning inte skulle fungera är du väkommen att kontakta oss via info@miuppsala.se och meddela din specialkost. Notera att vi behöver veta din specialkost senast två dagar innan eventet.

Jag har fått förhinder. Hur avanmäler jag mig från ett event?
När du anmälde dig till eventet fick du en bekräftelse via e-post där det också finns en länk för att avanmäla. Observera att avanmälan måste ske senast två dagar innan eventet. MiU tillämpar, precis som många andra föreningar, en No Show-avgift vid utebliven närvaro eller avanmälan. Denna kostnad ligger på 200 kr ex moms. Syftet med avgiften är framför allt att Marknadsföreningen ska kunna avboka kostnader i tid samt för att arrangörer, föreläsare, cateringföretag etc. ska kunna planera och beställa.

Jag vill ta med mig en gäst till ett event. Hur gör jag?
Klicka på det aktuella event du vill gå på. Klicka därefter på ”Anmäl mig till eventet som gäst”. Fyll i kontakt- och fakturainformation. Att gå som gäst på ett av våra event kostar 200 kronor.  Vill du anmäla gäster som du ska betala för kan du numera göra detta när du anmäler dig till ett event. Observera att gäster med gästkort måste registreras i den ordinarie gästanmälan.

Hur skickas fakturan för mitt medlemskap?
Eftersom medlemskapet i Marknadsföreningen i Uppsala är personligt skickas fakturan digitalt till den e-postadress du angav vid registrering. Behöver fakturan därefter skickas vidare för administration ansvarar du själv för att fakturan skickas dit den ska. 

Mina faktureringsuppgifter är felaktiga. Hur gör jag?
Logga in på ditt användarkonto här med hjälp av dina inloggningsuppgifter. Där kan du själv ändra dina faktureringsuppgifter. Underlagen till fakturorna hämtas från vårt medlemsregister och därför är det viktigt att rätt uppgifter finns angivna där. 

Jag vill avsluta mitt medlemskap i Marknadsföreningen i Uppsala. Hur gör jag?
Kontakta oss via info@miuppsala.se varpå vi tar bort dig ur vårt medlemsregister. Självklart är du välkommen att när som helst åter bli medlem.

 

Fick du inte svar på din fråga? 
Fyll i formuläret nedan så återkommer vi till dig inom kort.

Namn:

E-mail:

Ämne:

Ärende:

PARTNERS