Vanliga frågor

Här hittar du vanliga frågor och svar. Har du inte fått svar på din fråga, kontakta oss då via kontaktformuläret nederst på sidan.

Jag vill bli medlem i Marknadsföreningen i Uppsala. Hur gör jag?

Klicka på ”Bli medlem”. Fyll i kontakt-, faktura och inloggningsuppgifter för att registrera dig. Inom kort skickas en faktura till den e-postadress du uppgav vid registreringen.

Hur anmäler jag mig till ett kommande event?

På startsidan ser du vilket det kommande eventet är. Klicka på ”Anmäl till eventet” och fyll i ditt användarnamn (din e-post) och ditt lösenord.

Jag behöver anmäla specialkost. Hur meddelar jag det inför ett event?

Specialkost vid event anmäls numer vid eventanmälan. Om detta av någon anledning inte skulle fungera är du väkommen att kontakta oss via info@miuppsala.se och meddela din specialkost. Notera att vi behöver veta din specialkost senast två dagar innan eventet.

Jag vill ta med mig en gäst till ett event. Hur gör jag?

Klicka på det aktuella event du vill gå på. Klicka därefter på ”Anmäl mig till eventet som gäst”. Fyll i kontakt- och fakturainformation. Att gå som gäst på ett av våra event kostar 200 kronor.  Vill du anmäla gäster som du ska betala för kan du numera göra detta när du anmäler dig till ett event. Observera att gäster med gästkort måste registreras i den ordinarie gästanmälan.

Kontakta oss

Fick du inte svar på din fråga?
Fyll i formuläret nedan så återkommer vi till dig inom kort.